مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ که با پلاک مخدوش در حال تردد بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. 

وی افزود: راننده خودرو که به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و رانندگی مارپیچ و حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت، در تعقیب و گریز صورت گرفته به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو و سرعت زیاد با نیوجرسی‌های وسط آزادراه برخورد کرده و واژگون شد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه راننده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و حال عمومی وی نیز مطلوب گزارش شده است، بیان کرد: در بازدید از خودرو ۳ هزار و ۳۷۷ قلم داروی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تائیدیه وزارت بهداشت بود کشف شد.

سردار ابراهیمی بیان داشت: دارو‌های کشف شده جزء دارو‌های کمیاب و حیاتی بیماری‌های صعب العلاج بوده که به صورت غیر قانونی تهیه شده است و خانواده‌های این بیماران ناچارا با قیمت‌های بالا می‌بایست تهیه کنند.

  کشف بیش از ۱۳ کیلو تریاک در روستای کوندج 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال محموله خریداری شده به قزوین را داشت مورد شناسایی قرار گرفت. 

وی افزود: متهم که با یک دستگاه سواری پراید از آزادراه قزوین - کرج در حال تردد بود با تعقیب و مراقبت ماموران وارد روستای کوندج شهرستان آبیک شد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده متهم در اقدامی غافلگیرانه به همراه همدست خود دستگیر شد، بیان کرد: در بازدید انجام شده ۱۳ کیلو ۲۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سارقان احشام به دام افتادند 

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان سارقانی که ۹۵ راس گوسفند را در شهر نرجه به سرقت برده بودند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: در پی سرقت ۹۵ راس گوسفند از یکی از دامداری‌های شهر نرجه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت. 

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه این سرقت به صورت کاملا حرفه‌ای توسط سارق یا سارقان اتفاق افتاده بود، افزود: در بررسی‌های تخصصی کارآگاهان از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از هویت یکی از سارقان به دست آمد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه محل اختفای یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد، اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب جرم با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد. 

سرهنگ عبدالمالکی گفت: ماموران بلافاصله نسبت به شناسایی مخفیگاه دو سارق دیگر اقدام و آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کرده و ۷۱ راس از گوسفندان سرقتی کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

شیطنت بچگانه و برداشت ۲۵۰ میلیون ریال از حساب والدین

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان قزوینی خبر داد و گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال توسط فرزند بدون اطلاع والدین از حساب آن‌ها برداشت و صرف خرید بازی آنلاین شده بود.

سرهنگ محمدعلی فرهودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان قزوینی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد این مبلغ طی چندین مرحله از حساب شاکی برداشت و صرف خرید درون برنامه‌ای در بازی‌های آنلاین شده است. 

رئیس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به اینکه در ادامه هویت خریدار که فرزند شاکی بوده و بدون اطلاع والدین مبادرت به اینکار کرده مورد شناسایی قرار گرفت، تاکید کرد: بستر مجازی به ویژه بازی‌های اینترنتی که مورد استفاده گسترده بخش اعظمی از جوانان و نوجوانان قرار دارد باید مورد توجه و نظارت والدین قرار گیرد تا ضمن پیشگیری از ابتلا فرزندان به خطرات پیرامون فضای مجازی از بروز موضوعاتی از این دست جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار