فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شعله ورتر می‌شود.

در پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی به مناسبت شهادت مدافع حرم میلاد بیدی آمده است: شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم «شهید میلاد بیدی» از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانی و کمک و همراهی با مجاهدان امت اسلامی در میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونیست برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

سرلشکر سلامی در پایان پیام خود آورده است: با تاکید بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم سفاک و پلید صهیونیستی در منطقه به ویژه غزه مقتدر، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
سردار حاجی زاده گُل گُلاب با موشک هایی به اسرائیل حمله کنید که سر جنگی آنها صد هزار تیلیارد تُن وزن داشته باشد انقدر از اسرائیل متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل نه تنها شهید اسماعیل هنیه را ترور کرده بلکه با موشک به خاک ایران حمله نظامی کرده است اونم تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
ای بابا تو رو بخدا رجز خوانی بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
لطفا بکوبید اسرائیل را و با خاک یکسانش کنید صبرمان لبریز شده
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۲:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
اتیشتو بده فعلا یه سیگار روشن کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
برو فعلا جایی دیگه که داره میسوزه رو خاموش کن تا بعد

دیگه نمیتونید از دولت‌های غربی حامی به اصطلاح طرفدار حقوق بشر و انسانیت و در واقعیت تروریست حمایت کنید

هههه
آخرین اخبار