صهیونیست‌ها از بیم واکنش حزب الله به ترور «فواد شکر» و واکنش ایران به ترور «اسماعیل هنیه» در تهران، به شدت در وحشت به سر می‌برند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد که ارتش اشغالگر از کارخانه‌های آمونیاک سازی و مواد شیمیایی در شمال فلسطین اشغالی خواسته است که فعالیت خود را به سبب حملات موشکی از سوی حزب الله متوقف کنند.

این رسانه صهیونیست‌ها اعلام کرد که در همین راستا کارخانه آمونیاک «اشتراوس» در «عکا» فعالیت خود را متوقف کرده است.

همزمان «آوی اشکنازی» به معاریو گفت: احتمال واکنشی از حزب الله وجود دارد که معادله را تغییر خواهد داد.

«نداف آیال» هم در گفت‌وگو با یدیعوت آحارنوت مدعی شد: اسرائیل از طریق میانجی گران به حزب الله درباره حمله به غیرنظامیان هشدار داده و آن را به مثابه جنگ تمام عیار دانسته است.

رسانه صهیونیستی «کان» نیز گزارش داد: آمریکا از قطر خواسته است که به ایران و حزب الله پیامی برسانند که واکنشی به ترور فواد شکر در بیروت و هنیه در تهران، نشان ندهند.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که استرالیا از اتباع خود خواسته است که به سرعت لبنان را ترک کنند و خطر واقعی وجود دارد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از حاکم شدن تدابیر شدیدی خبر داد که در سفارتخانه‌های این رژیم از بیم حمله ایران به ترور هنیه اعمال شده است.

این رسانه صهیونیست‌ها اعلام کرد که به سفارتخانه‌ها دستور داده شده است که در اوج آماده باش به سر برند و از دیپلمات‌ها هم خواسته شده است که از مکان‌های شلوغ دور شوند.

این رسانه همچنین به دستورات ویژه صادر شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر اعضای کابینه این رژیم به منظور آمادگی برای واکنش ایران به ترور هنیه اشاره کرد.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی «کود» گزارش داد: سرپرست وزارت امور خارجه ایران شب گذشته تلفنی با وزیر امور خارجه عربستان گفت‌وگو کرده و به او اطلاع داده است که تهران به ترور هنیه واکنش نشان خواهد داد.

رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد: سپاه پاسداران به دنبال انجام عملیات ویژه و غافلگیرکننده است و به همین منظور واکنش ایران برای چند هفته به تعویق می‌افتد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱۳
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
همزمان با زدن خودشون سفارتخانه هاشون در کشور های اطراف را هم تحت عنوان لانه فساد بترکونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
به نظرم همین ترس براشون کافیه و انتقام گرفته شد دیگه بسه
Armenia
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
پاپ کرن خریدن منتظر تماشای آتیش بازی نشستن خخخخ
Italy
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
آره بنده خداها خیلی وحشت زده شدند ولی خوب در اوج وحشت زدگی هم زمان فرمانده ها رو هم در هر مکانی و زمانی که بخوان نابود میکنند..شما خوش باشید که وحشت زده شدند اون بدبخت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
انشاءالله بزودی نفرین مظلومان دامن گیرتان شود
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۱:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه اسرائیل وامریکا رو انشاالله همشون به درک واصل شن
آخرین اخبار