شهردار تهران شهادت معنادار اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی را آغاز مرحله جدیدی از نابودی رژیم اسرائیل دانست.

علیرضا زاکانی صبح چهارشنبه پس از اقامه نماز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در دانشگاه تهران در جمع تشییع کنندگان گفت: رژیم صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری نسبت به وعده صادق خواهد خورد و این شهادت معنادار در خاک جمهوری اسلامی آغاز مرحله جدیدی را در نابودی اسرائیل و تسریع زوال آن به لطف الهی فراهم خواهد کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳ در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد.

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از تشییع پیکر پاک اسماعیل هنیه و محافظ وی بر دستان مردم قدرشناس تهران، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر آنها در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند. (اینجا)

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار