رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر ۲ روزه به خراسان‌ جنوبی در برنامه‌ای با همرزمان دوران دفاع مقدس در بیرجند دیدار کرد.

بخیتاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر ۲ روزه به خراسان‌جنوبی در برنامه‌ای با همرزمان دوران دفاع مقدس در بیرجند دیدار کرد.

او در این دیدار صمیمی با همرزمان با تسلیت شهادت فرمانده بزرگ و شجاع دکتر اسماعیل هنیه گفت: اطمینان داریم خون پاک این شهید بزرگوار زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بخیتاری افزود: شهادت جانسوز مجاهد بزرگ فداکار، فرزند دلیر اسلام و خار چشم دشمنان، توسط رژیم سفاک و پلید صهیونیستی بار دیگر حقانیت و مظلومیت مردم فداکار فلسطین و غزه را به اثبات رسانید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بیان کرد: امروز غزه فرماندهی بزرگ را از دست داد که دل در گروی مکتب امامین انقلاب اسلامی داشت، مکتبی که وعده آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را بیش از هر زمانی به حقیقت نزدیک کرده و خون پاک شهدای غزه به ویژه زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در ماه‌های اخیر گواه این وعده صادق الهی است که عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی و وعده صادق تنها گوشه‌ای از آن به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار