مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: عسل شاه‌حسینی هنرمند عکاس تفرشی در جشنواره ملی عکس «یاریگران زندگی» برگزیده شد.

منصوری گفت: این جشنواره‌ با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ویژگی زندگی سالم، جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تاثیر آن بر رشد و فرآیند زندگی بهتر، کاهش آسیب‌‎های اجتماعی از طریق فرآهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جست‌وجوگر و خلاق برگزار شد.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره دهم مردادماه در تهران برگزار شد، بیان کرد: هیات داوران این جشنواره متشکل از اعظم پاینده، محبوبه کیایی و مامک یحیی‌پور از میان ۳۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه و از ۱۳۱ شرکت‌کننده، پس از 2 مرحله بررسی و داوری در چهار گروه سنی کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال)، بزرگسالان و مربیان کانون ۹ اثر را به عنوان برگزیده و ۲ اثر را در گروه سنی نوجوان شایسته تقدیر شناخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: در گروه سنی نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، آثار «سجاد مولایی و نازنین نامدار » هر دو نفر از اراک به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان استان مرکزی ۴۵ مرکز ثابت و پنج مرکز سیار داد.

برچسب ها: جشنواره ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.