رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: فضا‌های ورزشی کارگران در سطح استان بویژه مجموعه ۱۱ هکتاری زاهدان فاقد امکانات و ردیف اعتباری برای تعمیر و نگهداری است.

 حسین سعیدیان  در دیدار با مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در هیأت ورزش کارگری استان با آن مواجه ایم مسائل مالی و نبود ردیف اعتباری برای این مجموعه‌های وسیع است.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهمی که روحانیون و علمای شیعه و سنی در میان مردم دارند و بیش از نیمی از جمعیت سیستان و بلوچستان را کارگران و خانواده هایشان تشکیل داده اند و اولین کسانی هستند که چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند، درخواست داریم تا خیران و سرمایه گذاران به سوی ورزش کارگری استان با هدف ورزش، نشاط، بهروری، بهبود وضعیت کیفی و کمی مجموعه‌های ورزشی کارگران و ساخت سوله‌های ورزشی را متقاعد کنیم تا در این بخش حضور فعال داشته باشند.

مدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای را در راستای خدمت رسانی به جامعه بویژه استان انجام داده، اما مقوله ورزش و هنر همانند گردشگری ۲ عامل موثر در پیشرفت و رشد استان هستند و باعث اتحاد بیشتر در جامعه استان بین مذاهب شیعه و سنی شده‌اند.
حجت الاسلام سیفایی ادامه داد: در کار تیمی همگان بدنبال یک هدف آن هم برد در میادین ورزشی هستند و ورزش خود عاملی برای اتحاد بیشتر مردم استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار