استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان برای تامین امکانات زیرساختی در محل سایت‌های نهضت ملی مسکن تلاش کنند تا هرچه زودتر این امکانات تامین شود.

محمد کرمی در جریان سفر به شهرستان ایرانشهر و حضور در محل سایت نهضت ملی مسکن از نزدیک به بررسی روند تامین امکانات زیرساختی در محل این سایت پرداخت.

در این بازدید که مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع برق، مخابرات و گاز نیز حضور داشتند؛ تامین هر یک از امکانات آب، برق، گاز و مخابرات مورد بررسی قرار گرفت و مدیران مربوط گزارش برنامه‌های اجرایی را ارائه کردند.

استاندار طی این بازدید بر تامین هرچه سریعتر امکانات زیرساختی آب، برق، گاز و... توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: امکانات زیرساختی قبل از آغاز عملیات اجرایی توسط مردم باید تامین شود و مسئولین امر باید برنامه زمانبندی شفاف و نحوه اجرا را مشخص کنند تا مردم بتوانند کار ساخت و ساز را آغاز نمایند.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین به مردم در قالب طرح نهضت ملی مسکن و تامین امکانات مورد نیاز توسط دستگاه‌های متولی باعث می‌شود که مردم خودشان ادامه کار را انجام دهند و روند ساخت مسکن توسط مردم سرعت بیشتری بگیرد و هرچه زودتر از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار