رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده جهانی پایبند نیست و به پشتوانه حامیانش از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

متن پیام محسن حاجی میرزایی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است: «میهمان بسیار عزیز ایران، رهبر شجاع و ایثارگر فلسطینی شهید اسماعیل هنیه که عمر پر برکت خود را در جهادی سرافراز و الهام بخش در دفاع از حقوق پایمال شده مردم سرزمینش سپری کرد بر اثر جنایتی ناجوانمردانه و مغایر با همه قواعد انسانی، اخلاقی و بین المللی در حریم جمهوری اسلامی ایران به لقاءالله پیوست و امت اسلامی و همه آزادگان جهان را داغدار کرد.

این ترور ناجوانمردانه بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده جهانی پایبند نیست و به پشتوانه حامیانش از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

همه کسانی که چشمان خود را بر این جنایات بی پایان بسته‌اند و با سکوت تلخ و یا همراهی‌ها او را برای ادامه چنین جنایاتی تشویق می‌کنند، بدانند در نزد آزادگان جهان و وجدان‌های بیدار همه شعار‌های پوچ و توخالی آنان درباره حقوق بشر و قواعد دیپلماتیک رنگ باخته است.

انسانیت و محصول تمدن بشری در برابر انظار جهانیان به مسلخ می‌رود و همه ارزش‌های انسانی و قرارداد‌های اجتماعی زیرپا گذاشته شده و همچنان سکوتی مرگبار بسیاری از دولت‌ها را فراگرفته است.

بدون تردید جبهه بزرگ مقاومت و آزادگان جهان به چنین سرکشی‌هایی پایان خواهند داد. ایران اسلامی همواره در کنار مردم شجاع فلسطین و مدافع حقوق تضییع شده آنان خواهد بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار