رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از توسعه و گسترش بازارچه‌های برکت با هدف تنظیم بازار کالا‌های اساسی خبر داد.

اصغر الهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: سه بازارچه با عنوان برکت در قزوین راه اندازی شده و یک بازارچه دیگر طبق درخواست مردم و استقبال عمومی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: بازارچه‌های موجود در شمال شهر قزوین واقع شده‌اند که شامل میدان لوازم خانگی مینودر، میدان کاسپین، خیابان پیروزی در جانبازان و بازارچه مهدیه (در دست احداث) است.

الهیاری با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی نیز باید نسبت به تامین کالا‌های اساسی اقدام کرده و در اختیار پیمانکار قرار دهد، ادامه داد: خوشبختانه در برخی از فواصل سال قیمت محصولات میوه و تره بار در بازارچه‌های برگت ۳۰ درصد پاین‌تر از بازار آزاد است که در این راستا باید سازمان جهاد کشاورزی نز پای کار باشد.

این مسئول بیان کرد: غرفه‌های بازارچه بر اساس مزایده عمومی واگذار می‌شود، اما اگر کسی در حوزه خشکبار و میوه و تره بار تولید کننده باشد، قانون شرایطی را لحاظ کرده تا غرفه بدون مزایده به این دسته افراد واگذار شود.

الهیاری عنوان کرد: حذف واسطه، کیفیت بالا، قیمت ارزان و دسترسی ساده به انواع محصولات اساسی از دیگر فواید گسترش بازارچه‌های برکت در استان قزوین است.

به گفته رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین هم اکنون انواع محصولات مثل گوشت و مرغ منجمد، برنج تنظیم بازار و حتی گوشت گرم نیز در بازارچه‌های مینودر عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.