موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان امروز طی رزمایشی، ۴۰۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد‌. 

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان امروز در رزمایش توزیع بسته معیشتی خیریه آبشار عاطفه ها، خیران را سرمایه‌های شهرستان قلمداد کرد و گفت: کار خداپسندانه این مراکز، قابل ستایش است و آن‌ها باری از دوش قشر ضعیف جامعه بر می‌دارند که هم رفع نیاز بی بضاعتان است و  هم باقی الصالحات برای آن می باشد.

وی افزود: خیریه آبشار عاطفه‌ها نیز که موسسه‌ای بین المللی است و در شهر رفسنجان و کشکوئیه هم نمایندگی دارد کار‌های وسیعی در سطح این منطقه در زمینه محرومیت زدایی انجام می‌دهد که قابل تقدیر است.

رضایی افزود: راه کمک به نیازمندان همین موسسه‌های خیریه است و مردم برای کمک به قشر نیازمند، هر آنچه کمک نقدی یا غیرنقدی دارند، تحویل موسسات خیریه دهند و  آن‌ها به طور تخصصی  این کمک ها را توزیع می‌کنند و این امر موجب جلوگیری از جولان متکدیان می‌شود و این آسیب هم از سطح جامعه پاک می شود.

نجمه قاسمی، مدیرعامل نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان هم در حاشیه این رزمایش گفت: خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه رفسنجان، ۱۲ سال است که در این شهرستان فعالیت می‌کند و عمده فعالیت این خیریه کمک به خانواده‌های ایتام، بیماران صعب العلاج و خانواده‌های بد سرپرست است.

وی افزود: ار فعالیت های دیگر این خیریه اهدای جیهزیه به نوعروسان نیازمند، حمایت از کودکان ایتام و اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانواراست.

 قاسمی با بیان اینکه اهدای سبد کالا به خانواده‌های تحت حمایت این خیریه از دیگر فعالیت‌های این خیریه است، بیان داشت: امروز به لطف خیران در شهرستان رفسنجان و مصادف با شهادت امام سجاد علیه السلام، ۴۰۰ بسته غذایی،شامل: برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات، چای و قند به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این خیریه تقدیم شد.

مدیرعامل نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در رفسنجان از شهروندان درخواست کرد: نیازمندان واقعی را به خیریه آبشار عاطفه‌ها به نشانی خیابان معلم نبش کوچه ۱۰ معرفی کند.

وی بیان کرد: خیریه آبشار عاطفه‌ها تیم تحقیق دارد و افراد نیازمندی که معرفی می‌شوند در مورد آن ها تحقیق می‌شود و در صورت داشتن شرایط کمک، روال تشکیل پرونده برای آن خانواده ادامه می‌یابد و به نیازمندان واقعی کمک می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار