رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: از امروز در مورد فساد در فوتبال گذشت نمی‌کنیم، اگر برادر خودم هم باشد با او برخورد خواهم کرد.

 میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران  درمورد جلسه امروز مسئولان برگزاری لیگ برتر، روسای هیئت‌های  استانی، مدیران فدراسیون با فرماندهان فراجا، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که فدراسیون فوتبال امسال تمام عوامل پشت صحنه برگزاری مسابقات را دور هم جمع کرد تا اگر ایراد یا خللی درمورد برگزاری مسابقات در فصل گذشته وجود داشت، امسال برطرف شود. تمام عوامل برگزاری بازی از ساعت‌ها قبل بازی در ورزشگاه حضور یافته و تا ساعت‌ها پس از بازی در آن حضور دارند، امروز در جلسه حضور داشتند. همه باید بدانند ۹۰ دقیقه فوتبال فقط بازی کردن آن ۲ تیم نیست. از نیروی انتظامی، اورژانس، اداره‌کل‌ها؛ هیئت‌های استانی، ناظران و سایر عوامل برای برگزاری بازی به شکل مناسب نقش دارند. جلسه روند بسیار خوبی داشت و امیدوارم لیگ جدید را با بهترین کیفیت آغاز کنیم.

او درباره  تذکر هیئت فوتبال تهران به خانواده‌ها درمورد واریز وجه به حساب افراد حقیقی و حقوقی، گفت: از زمانی که در هیئت فوتبال هستم دیدم تعداد بسیار زیادی مراجعه‌کننده به کمیته انضباطی داریم که می‌گویند برای بازی کردن فرزند خود یا تیم ریختن، فلان مقدار پول داده‌ایم. حتی کار به جایی رسیده که برخی برای بازی کردن فرزند خود در خارج از کشور، پول می‌دهند. به همین دلیل اطلاعیه‌ای دادیم و پای آن می‌ایستیم.

رئیس هیئت فوتبال تهران تصریح کرد: به تمام مربیان، باشگاه‌ها و خانواده‌ها تذکر دادیم حواسشان باشد. اگر خانواده‌ای خارج از عرف بخواهد پولی پرداخت کند، باید قبل از آن از هیئت فوتبال تهران استعلام بگیرد. به هیچ بازیکنی نمی‌گوییم پول به حساب هیئت واریز کند. اگر خانواده‌ای قصد واریز پول به حساب باشگاه یا مربی دارد، باید از ما استعلام بگیرد. اگر این کار را انجام ندهد، متاسفانه باید بگویم به شکایت این عزیزان رسیدگی نمی‌شود.

ماجدی ادامه داد: تعداد پرونده‌ها در این مورد بسیار زیاد است و برای عوامل انضباطی ما خستگی زیادی ایجاد کرده. جای اینکه روی مباحث اصلی فوتبال مشغول باشیم و هدف‌گذاری کنیم، مدام باید دنبال این باشیم که پول افراد خورده شده است. این مسائل باید بیشتر در دادگاه‌های خارج از هیئت فوتبال رسیدگی شود، اما ما در حال رسیدگی‌اش هستیم.

او درباره مشکلات ورزشگاه‌های تهران که سبب شده باشگاه استقلال درخواست برگزاری بازی‌های خود را در مشهد ارائه بدهد، گفت: هیئت فوتبال استان تهران هیچ مکان ورزشی را زیر پوشش ندارد بلکه این اماکن یا دست شهرداری هستند یا اداره کل و شرکت توسعه. البته با توجه به روابط خود، برای کمک به تیم‌های تهرانی چند روز قبل با مجید محمدی، عضو هیئت رئیسه هیات فوتبال به شهرقدس رفتیم و ورزشگاه را بازدید کردیم. این عزیزان علاقه‌مند بودند و بیشتر مجاب شدند استادیوم را به اولین مسابقه هوادار برسانند. تمام سعی خود را به کار می‌گیرم تا این اتفاق بیفتد. بیشتر از این برعهده ما نیست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون که به تازگی به دادسرای کرمان احضار شده بود، تصریح کرد: به عنوان یک مسئول و یک مدیر باید همه جا پاسخگو باشیم. هرجا ما را بخواهند مثل دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انضباطی باید پاسخ بدهیم. به کرمان رفتم و برگشتم. سوال و پرسش انجام شد و اکنون هم در خدمت اهالی رسانه هستم.

ماجدی تصریح کرد: این قول را می‌دهم از همین امروز محکم‌تر و قوی‌تر به کار خود ادامه می‌دهم و سخت‌تر با فساد مبارزه می‌کنم. از کوچک‌ترین گذشت نمی‌کنم و برخی مواقع نیز اگر دل‌رحمی داشتیم، از اکنون نه با کسی رفاقت کرده و نه از چیزی گذشت می‌کنم. اگر کسی بیاید فساد را به ما بگوید و آن را تایید کنیم، شک نکنید برخورد خواهیم کرد. حتی اگر برادر من باشد. دیگر چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

او درباره  وضعیت انتخاب دبیر هیئت فوتبال، عنوان کرد: سر فرصت مناسب عزیزی را انتخاب می‌کنیم که روی کار اشراف داشته و باتجربه باشد. باید با سیاست‌های هیئت هماهنگ باشد.

رئیس هیئت فوتبال تهران درمورد اقدامات صورت گرفته برای کنترل کلاس‌های فوتبال در اکادمی‌ها، گفت: زمانی که خدمت‌گذاری را شروع کردیم از غلامرضا جباری و علی روزبهانی به عنوان مسئول فنی و مدارس فوتبال هیئت تهران درخواست کردیم کار را ویژه پیگیری کنند. همه مدارس فوتبال کدگذاری شده و هر روز ناظر بالای سرشان است. چیزی که خلاف واقع باشد به ما خبر بدهند، قطعا آن مدرسه فوتبال تعطیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار