رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۱۷ نفر در رابطه باپرونده قاچاق خودرو‌های لوکس در کشور خبر داد.

سردار رحیمی امروز در گرگان از انهدام باندی خبر داد که با اقدامات مجرمانه خود در چندین استان کشور اقدام به قاچاق و فروش خودرو‌های گرانقیمت می‌کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اواخر سال ۱۴۰۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از باند قاچاق تویوتا لندکروز در استان‌های شمالی کشور دست یافتند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد اعضای باند، با جابجایی اسناد لندکروز‌های مدل بالا با مدل‌های قدیمی و یا سوء استفاده از اسناد خودرو‌های مسروقه و مفقوده قدیمی، اقدام به فروش آن‌ها نموده و صد‌ها میلیارد تومان نیز از این راه بدست آورده اند.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به تلاش و تعامل نزدیک حدود دو ساله بخش‌های مختلف پلیس در خصوص این پرونده، تصریح کرد: در نهایت طی چندین عملیات گسترده در چند استان کشور با همکاری ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان تعداد ۲۸۵ دستگاه خودروی تویوتا لندکروز وهایلوکس مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: تاکنون در این پرونده ۱۷ متهم دستگیر و فرایند توقیف خودرو‌ها و انتقال آنها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به سرعت در حال انجام است.

سردار رحیمی گفت: تلاش پلیس تا شناسایی سایر اعضای احتمالی باند و توقیف همه خودرو‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: قاچاق خودرو ، انهدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار