دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره ضرب و شتم صورت گرفته با پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در پی درگیری و ضرب و شتم پیش آمده برای پزشک شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت اسفرورین با فرد خاطی که تقاضای تجویز بی مورد دارو داشته است، دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز‌هایی که از جان گذشتگی پزشکان و همه کارکنان حوزه سلامت کشور و استان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان عرصه سلامت که بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می‌نشاند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن محکوم کردن شدید هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت اسفرورین، از نیرو‌های خدوم انتظامی و مراجع محترم قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن فرد خاطی که تقاضای تجویز بی مورد دارو داشته است، تسلی خاطری برای این پزشک زحمتکش و همه مجموعه جان بر کف حوزه سلامت باشند.

دانشگاه علوم پزشکی قزوین با احترام به مردم شریف، انقلابی و مهمان نواز شهر اسفرورین که خود نیز ضمن تقبیح این موضوع اعلام می‌نمایند که این گونه اعمال هیچگونه سنخیتی با فرهنگ و شعور بالای مردم این منطقه نداشته و ندارد، پیگیری این موضوع را از حقوق ذاتی خود دانسته و امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای چنین افرادی، درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار