مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم آباد گفت: ۴۰ مرکز غیرمجاز ضایعات فروشی به منظور پاسخگویی به مطالبه مردمی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از مشکلات بهداشتی و زیست محیطی از سطح مناطق مختلف شهر خرم آباد جمع آوری شد.

رضا ماجدی اظهار کرد: عمده این مراکز در خیابان‌های سرباز، ساحلی، مازیار و دره گرم واقع هستند که از روز گذشته تاکنون عملیات جمع آوری آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: صاحبان برخی از مراکزی که روز گذشته پلمب شده بودند در اقدامی غیرقانونی فک پلمب کرده اند که امروز با آنها برخورد و مراکز مربوطه جوشکاری شد.

مدیرعامل سازمان پسمانمد شهرداری خرم آباد بیان کرد: ۱۶۰ مرکز ضایعات فروشی غیرمجاز در مناطق مختلف شهر خرم آباد در حال حاضر وجود دارد که ساماندهی و انتقال آنها به خارج از شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ماجدی تصریح کرد: زمینی روبروی سکوی زباله منطقه کمالوند برای ساخت و ایجاد فضایی در این چارچوب طبق استاندارد‌های لازم و متناسب با این صنف در اختیار شهرداری این شهر قرار دارد که ۱۰۰ واحد از مراکزی که از صنف مربوطه خود پروانه فعالیت دریافت کرده اند در اولویت دریافت هستند.

وی اضافه کرد: ضایعات فروشی‌ها علاوه بر مزاحمت‌هایی که ایجاد می‌کنند به محلی برای تجمع معتادان متجاهر و همچنین خرید و فروش اموال مسروقه در محلات فرسوده فلک الدین و اسدآبادی تبدیل شده اند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم آباد گفت:این اقدام توسط عوامل اجرایی، انتظامی، یگان امداد، کلانتری شهرداری خرم آباد، معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد، همکاری سازمان و عوامل امداد آتش نشانی شهرداری خرم آباد، انضباط شهری و بند ۲۰ منطقه ۲ شهرداری خرم آباد صورت گرفت که امیدواریم با این اقدام بزرگ شاهد محیط زیستی سالم و شهری پاکیزه‌تر و به دور از صنوف مزاحم، آلاینده و آلوده باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار