در حالی که از امروز پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای پایانه‌های مرزی شروع شده است که بررسی‌های حاکی از نبود بلیت در سایت‌های معتبر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران همزمان با شروع پیش فروش بلیت‌های اتوبوس در پایانه‌های مرزی ۶ گانه از امروز صبح بررسی‌ها حاکی از آن است که هیچ بلیتی برای مرز‌های ۶ گانه از جمله مهران و چزابه عرضه نشده است.

بررسی‌ها حاکی از آن است که مسافران بلیتی برای پایانه‌های مرزی مهران و چزابه از ۱۱ مرداد ماه تا اواخر پیدا نمی‌شود و این باعث شده که مسافران در این ایام سرگردان شوند این در حالی است که  حتی برای  پیش فروش حضوری  هم بلیتی پیدا نمی‌شود و این خود باعث دردسر برای مسافران اربعین شده است.

پیش از این داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری اعلام کرده بود که از امروز صبح پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای پایانه‌های مرزی آغاز می‌شود گفت: در راستای توزیع متناسب بلیت‌های اربعین از ۶ مرداد پیش فروش در سه پایانه مرزی خسروی، باشماق و تمرچین شروع شده بود، اما به گفته مسافران در آن بازه زمانی هم بلیتی عرضه نمی‌شود.

او بیان کرد: بازه زمانی این پیش فروش از ابتدای صفر ۱۷ مرداد تا روز اربعین که اوایل شهریور ماه است ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش حال با توجه به کمبود ناوگان اتوبوس و افزایش میزان تقاضا باید برنامه ریزی بهتر و دقیق تری برای بهبود وضعیت اربعین صورت گیرد.

 

خبری از پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین نیست

 

خبری از پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین نیستخبرنگار: محبوبه کباری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار