مسئول المپیاد اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: هفت مدال المپیاد کشوری توسط مهارت آموزان این نهاد کسب شد.

حمید دوست محمدی بیان کرد: در بیست و یکمین دوره المپیاد ملی مهارت هفت نفر از مهارت آموزان این اداره کل موفق به کسب مدال شدند که از این مجموع سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز دریافت شده است.

وی اظهار داشت: سید یزدان موسوی در رشته نان‌های حجیم، حسن محمدی مقدم در رشته امنیت سایبری و سید سعید موسوی در رشته سخت افزار موبایل موفق به دریافت مدال طلا در این دوره از المپیاد ملی مهارت شدند.

وی ادامه داد: محمد ابوالحسنی در رشته نانوایی مقام دوم کشوری، همچنین صابر پارسا در رشته تراش سی ان سی (این دستگاه به منظور کنترل خودکار عملیات مختلف به صورت عددی استفاده می‌شود و می‌تواند توسط کامپیوتر فرایند‌های گوناگون را اجرا کند که بکارگیری آن موجب افزایش سرعت و دقت در کار می‌شود.)، بهارآذرخش در رشته آشپزی و هوشیار رجیب پور در رشته تاسیسات الکتریکی رتبه سوم کشور را کسب کردند.

دوست محمدی گفت: همچنین جشنواره ملی مهارت استان نیز در چهار حوزه سفیران مهارت، خیرین مهارت، بنگاه‌های فعال اقتصادی و پیشکسوتان برگزار شده است که در این راستا چهار نفر برتر استانی انتخاب شدند و مستندات این افراد به سازمان فنی و حرفه‌ای ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مهارتی در نیرو‌های مسلح و اداره کل زندان‌های استان لرستان بیان کرد: در مسابقات مهارتی اداره کل زندان‌های استان از مجموع ۱۷۰ شرکت کننده ۷۰ نفر جهت شرکت در مرحله استانی در ۱۵ رشته مهارتی انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه مستندات شرکت در بیست و یکمین دوره المپیاد ملی مهارت سال گذشته به دبیرخانه ارسال و نتایج آن اکنون اعلام شده است عنوان کرد: مسابقات مهارتی نیرو‌های مسلح استان نیز در مرحله ثبت نام ۲۰ رشته است.

در حال حاضر ۴۷۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سطح استان لرستان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار