رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه نقش جهان آمادگی بسیار خوبی دارد و می‌تواند در دیدار‌های بین‌المللی میزبانی کند.

مهدی تاج در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار داشت: این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که مرحوم ترکان در احداث آن نقش بسیاری داشت. نقش جهان مشکل خاصی ندارد و چمن آنجا هم می‌تواند بهتر شود.

او درباره بحث در خصوص کیفیت نامرغوب چمن این ورزشگاه تاکید کرد: چمن ورزشگاه به خود باشگاه سپاهان بستگی دارد و خودشان باید آن را ترمیم کنند. ما موظف هستیم طبق استاندارد‌های بین المللی AFC کار را پیش ببریم. باید نور و ورودی هواداران و نحوه بلیت فروشی را به بهترین شکل زیر نظر بگیریم و بازی‌ها را در فضایی کاملاً ایمن برگزار کنیم.

او افزود: چمن ورزشگاه نقش جهان آماده بازی با شباب الاهلی در لیگ نخبگان آسیا می‌شود. نقش جهان از هر لحاظ از دیدگاه ما آماده میزبانی سپاهان است. کافی است شما فقط روی چمن دقت کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان گفت: در کرمان فقط مشکل هتل داریم، اگر گل گهر سیرجان هتل پنج ستاره بزند می‌تواند از بن بست به شاهراه بازی‌های ملی وارد شود.

او خاطرنشان کرد: این تیم امکانات خیلی زیادی دارد و می‌تواند به راحتی از بازی‌های بین المللی، باشگاهی و حتی بازی‌های ملی میزبانی کند. کرمان در حال حاضر، قطب فوتبال کشور است.

تاج تصریح کرد: من واقعاً از رسانه‌ها ممنونم خودمان هم خواستیم باشند تا مردم در جریان قرار بگیرند. از مسئولان مس می‌خواهم برای مجوز حرفه‌ای اقدام کنند، چون اگر مجوز دریافت نکنند به لیگ یک سقوط کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار