کارشناس مسائل غرب آسیا نسبت به شهادت رسیدن رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: اقدام بامداد امروز رژیم صهیونیستی در راستای ترور شهید اسماعیل هنیه نقض قوانین بین‌المللی بود چرا که ایشان مهمان ویژه جمهوری اسلامی برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران بودند و این اتفاق یک اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی تلقی می‌شود.

وی افزود: این ترور نمی‌تواند یک دستاورد نظامی برای اسرائیل تلقی شود اما نشانه درماندگی این رژیم منحوس برای تغییر معادله میدانی در جنگ غزه است چرا که این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته با شکست‌های متعددی از سوی حماس مواجه شده است و به سمت ترور شخصیت‌های تاثیرگذار حرکت می‌کند.

هانی زاده بیان کرد: تحرکات رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر نشان می‌دهد که این رژیم به سمت یک فروپاشی دراماتیک حرکت می‌کند  چرا که بیش از ۱۵ هزار سرباز اسرائیلی طی ۱۰ ماه گذشته از خدمت فرار کردند و ده‌ها میلیارد دلار هزینه روی دست این رژیم باقی مانده است.

کارشناس مسائل غرب آسیا متذکر شد: اختلاف نظر بین رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم در یک باتلاق شدیدی گرفتار شده است و تجربه هم ثابت کرده است که سران این رژیم منحوس هر زمانی که به بن بست می‌رسند دست به ترور شخصیت‌های جنبش ‌های اسلامی می‌زنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سعی دارد تا با بحران سازی جلوی قدرت‌های فرامنطقه‌ای را بگیرد  و البته شهید اسماعیل هنیه از مدت‌ها پیش در انتظار شهادت بود و قطعا نیروهای محور مقاومت و حماس انتقام سختی از بانیان این اقدام تروریستی خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار