۴۵ شعبه و باجه در چهارمحال و بختیاری آمادگی ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائران اربعین حسینی را فراهم کرده است.

جواد حبیبی نیا مدیریت شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی، پست بانک ایران برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با شعار «موکبی به وسعت ایران» در دو هزار شعبه و باجه روستایی در سراسر کشور و ۴۵ شعبه و باجه در استان آمادگی ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائران اباعبدالله الحسین را فراهم کرده است.

وی افزود: پست بانک استان‌دارای ۱۰۰ باجه است که خدمات نوین بانکی به مردم روستا‌های استان ارائه می‌دهد و در رفت و آمد روستاییان به شهر‌ها تاثیر بسزایی دارد.


بیشتر بخوانید


حبیبی‌نیا با اشاره به اینکه ۴۰ باجه از این روستا‌ها برای فروش ارز اربعین ساماندهی شدند، اضافه کرد: ارائه گذرنامه و برگ تردد زائرین و همچنین ثبت نام در سامانه سماح حداقل ۲۴ ساعت قبل از درخواست ارز لازم است و سقف ارز تخصیصی به هر نفر ۲۰۰ هزار دینار عراق با نرخ مرکز مبادله می‌شود.

وی گفت: طریقه فروش به دو صورت غیر حضوری از طریق اپلیکشن بله و از قسمت خدمات ارز اربعین انجام می‌شود و بعد از ثبت نام به شعبه و باجه پست‌بانک برای دریافت ارز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: افراد ۵ تا ۱۵ سال به جای کارت ملی باید از اصل شناسنامه استفاده کنند و سرپرست خانوار می‌تواند با در دست داشتن مدارک اعضای خانوار که قصد زیارت اربعین را دارند به شعبه یا باجه مراجعه کنند؛ اشخاصی که از طریق هوایی می‌خواهند سفر کنند علاوه بر ارز اربعین می‌توانند از ارز مسافرتی هم به صورت جداگانه استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار