وزارت خارجه یمن بامداد چهارشنبه در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به این رژیم نسبت به عبور از خطوط قرمز هشدار داد.

به نقل از المسیره، وزارت خارجه یمن در بیانیه‌ای نوشت: ما تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت پایتخت لبنان را به شدیدترین لحن محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه یمن افزوده است: این تنش‌زایی خطرناک رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حاکمیت لبنان است.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما به (رژیم) اسرائیل درباره عبور از خطوط قرمز و کشاندن منطقه به عواقب نامطلوب هشدار می‌دهیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما بر حق لبنان برای دفاع از خود و پاسخگویی به تجاوز‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در سطحی که مناسب و بازدارنده باشد، تأکید می‌کنیم.

منابع خبری سه‌شنبه شب از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

ارتش اسرائیل مدعی شده که در جریان این حمله یکی از فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: ما رسما ترور فؤاد شکر را تائید می‌کنیم و ما این فرمانده حزب الله را به قتل رساندیم.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان اسرائیلی از ترس واکنش احتمالی مقاومت، به نیرو‌ها و آمبولانس‌های خود در شمال سرزمین‌های اشغالی دستور آماده باش داده‌اند.

شامگاه شنبه منطقه مجدل شمس در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه شاهد وقوع انفجاری بود که در پی آن ۱۲ نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند. در پی این انفجار، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این انفجار ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت انفجار در منطقه مجدل شمس، اصابت یک موشک پدافندی خود ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار