پایانه کاوه اصفهان آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به آماده‌سازی پایانه مسافربری کاوه این کلان‌شهر به‌عنوان میعادگاه سفر‌های اربعین حسینی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران صورت گرفته و پس از اعلام رسمی سفر زائران سفر‌ها از شانزدهم مرداد آغاز می‌شود و تا ابتدای شهریور سال جاری ادامه دارد.


ابوالفضل توکلی افزود: پایانه کاوه یکی از پایگاه‌های اصلی و میعادگاه شروع سفر‌های زیارتی عتبات عالیات به‌ویژه کربلای معلی و جابه‌جایی زائران به سمت مرز‌های مهران، خسروی، چذابه و شلمچه است.


وی گفت:در حال حاضر زیرساخت‌های پایانه‌های شهر اصفهان به‌ویژه در پایانه کاوه و دیگر پایانه‌ها در قالب طرح شبانه‌روزی و جهادی اربعین نوسازی شده تا آماده خدمت‌رسانی به شهروندان برای این ایام باشد.


توکلی افزود: نوسازی زیرساخت و آماده‌سازی نمازخانه‌ها، مجموعه‌های خدماتی بهداشتی و فنی، حمام و سرویس بهداشتی، پارکینگ پایانه کاوه، هتل، استراحتگاه رانندگان، مسیر و فضاسازی محوطه، ورود و خروج پایانه و پیش‌بینی برنامه ویژه فرهنگی از جمله اقدامات اولیه پایانه‌های مسافربری برای بدرقه از زائران پیاده‌روی اربعین است.


وی گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه زائران اصفهانی و رانندگان و شرکت‌های مسافربری تعیین نرخ سفر زیارتی اربعین از مبدا اصفهان به مرز و برعکس است و تمام تلاش سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز رفاه زائران کربلا در کنار مسئولان نظارتی پیشگیری از بازار سیاه فروش بلیت است.


توکلی گفت: در این راستا مقرر شده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نرخ مصوب فروش بلیت ویژه این ایام را قبل از آغاز سفر اربعین به شرکت‌های مسافربری ابلاغ کند.


مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و صنایع بزرگ صنعتی برای در اختیار گذاشتن اتوبوس‌های برون شهری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خودرو‌های ون و اتوبوس‌های شهری در این ایام از سایر شهرداری‌های شهرستان‌های همجوار اصفهان برای سفر‌های بین شهری همچون سال گذشته پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار