دبیر اجرایی، مدیرتبلیغات و مدیر نمایشگاه ایرانی اسلامی نوشت افزار ایران با پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که معاونان سیما، صدا و خبر صداوسیمای فارس نیز حضور داشتند، مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه رسانه در حوزه‌هایی که باید انجام وظیفه کند با برخی فاصله و برخی همجواری دارد، گفت: صداوسیما با حوزه مهم و حساس نوشت افزار همجواری دارد و اگرابزار آموزشی یک رسانه است و صداوسیما نیز رسانه است این همجواری در واقع ترویج رسانه اول در رسانه صداوسیماست.

پهلوانیان افزود: نخستین کارکرد آموزشی رسانه نوشت افزار انتقال هویت و تعالیم بشری است و برونداد آن نه در سال‌ها بلکه در نسل‌ها آشکار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: باید در کنار برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی ایران نوشت، رویداد‌های موج آفرین خبری و جریان‌های اجتماعی ایجاد کرد تا برداشت ذهنی جامعه به سمت و سوی حرکت ارزشمند و تاثیرگذار این رویداد بزرگ، متوجه و درگیر شود.

پهلوانیان با بیان اینکه در نمایشگاه ایران نوشت باید براساس شاخص فعالیت رسانه‌ای کرد افزود: حوزه‌های مختلف تولید پیام صداوسیمای فارس شامل سیما، صدا و خبر آمادگی دارند تا در قبل، حین و اتمام این نمایشگاه برنامه سازی موثر و هدفمند داشته باشند.

مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد امسال نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت نصاب جدیدی در تعداد بازدیدکنندگان از خود برجای گذارد.

قائم مقام مجمع نوشت افزار ایران نوشت و دبیر اجرایی نمایشگاه هم با قدردانی از زحمات صداوسیمای فارس در طول برگزاری دو دوره این نمایشگاه در سال‌های گذشته گفت: سومین نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت شهریورماه امسال در بوستان خلدبرین شیراز به مدت یکماه برگزار خواهد شد.

محمدامین قربان علی افزود: نمایشگاه ایران نوشت تلاش کرده دربرگیرنده سلایق و علایق مختلف باشد و محصولات باکیفیت و محتوایی متناسب با شان و جایگاه والای خانواده ایرانی اسلامی ارائه دهد.

او با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران نوشت در شیراز، این نمایشگاه در ۸ کلانشهر دیگر کشور برگزار می‌شود افزود: سال گذشته تعداد خرید‌های انجام شده در شیراز با نمایشگاه تهران برابری می‌کرد تفاوت فاحش جمعیتی این دو کلانشهر را نشانه استقبال بی نظیر مردم شیراز از این نمایشگاه دانست.

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران نوشت ابراز امیدواری کرد صداوسیمای فارس امسال پررنگ‌تر و همراه‌تر از سال‌های گذشته در مدت برپایی نمایشگاه، نقش آفرینی کند.

در پایان این دیدار دبیر اجرایی نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت، تندیس ویژه این نمایشگاه را به پاس تلاش‌های صداوسیمای فارس در حمایت و همراهی به دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار