دبیر ستاد اربعین سمنان از آمادگی استان برای اعزام موکب‌های اربعین به مرز مهران و کشور عراق خبر داد و گفت: ۹۵ درصد از توان استان تاکنون پای کار آمده است.

 قدرتی، درباره آخرین وضعیت آماده سازی موکب ها و همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین، گفت: اقدامات لازم برای اعزام موکب‌های اربعین به عراق و مرز مهران در استان سمنان با همکاری هیأت‌های مذهبی و دستگاه‌های ذی ربط صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه اعزام کادر درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود آخرین تمهیداتی است که در واپسین نشست ستاد اربعین استان سمنان این امر نیز میسر شد، افزود: ترتیب اعزام تیم‌های درمانی و پشتیبانی به موکب‌های استان نیز داده شده است.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه دیگر اقدامی که در این ستاد صورت گرفته تعیین تکلیف وضعیت انتقال زائران و تجهیزات موکب ها به مرز مهران و عراق است، تاکید کرد: توان استان برای حمل و نقل و جابجایی مسافران و تجهیزات موکب ها محدود است لذا باید از توان دیگر استان‌ها بهره‌گیری می‌شد که نیازمندی‌های کمیته اسکان و اعزام نیازمندی ستاد اربعین احصا شده است.

قدرتی با بیان اینکه بنا به این نیازمندی‌ها و توان کمیته حمل و نقل ستاد اربعین، تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد تا بتوانیم هم در زمینه انتقال مسافران به مهران و هم تجهیزات موکب ها مانند سال‌های قبل عملکرد خوبی را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.