یکی از رهبران جنبش حماس بازداشتگاه «سدیه تیمان» را گوانتاناموی رژیم اشغالگر دانست که در آن انواع جنایات و شکنجه های سازمان یافته و فجیع علیه بازداشت شدگان نوار غزه اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، عزت الرشق با اعلام این مطلب افزود انواع شکنجه ها در این بازداشتگاه و دیگر بازداشت های این رژیم با حمایت کامل و زیر نظر دولت فاشیست رژیم صهیونیستی علیه بازداشت شدگان فلسطینی اعمال می‌شود. 

وی افزود تفاوت رفتار مقاومت با اسرای در بند خود و رفتار رژیم اشغالگر با اسرای فلسطینی مثل تفاوت رفتار شرافتمندانه مبارزان راه آزادی با رفتار رذالت آمیز وحشی‌های آدم نما و کثیف است. 

جنایات هولناک علیه ملت ما در روز روشن و در برابر دیدگان جامعه بین المللی که سکوت اختیار کرده است صورت می گیرد و این امر ایجاب می‌کند همگان مسئولیت تاریخی خود را برای متوقف کردن این جنایات و محاکمه عوامل آن انجام دهند. 

جنایات و تجاوزات وحشیانه ای که علیه بازداشت شدگان فلسطینی اهل غزه در بازداشتگاه های رژیم اشغالگر اتفاق می افتد، تلاش هایی انتقامجویانه و مذبوحانه است که نخواهد توانست اراده مردم ما را بشکند و از سوی دیگر این جنایات عمق شکست رژیم اشغالگر در برابر پایداری ملت و مقاومت قهرمانانه فلسطین و شکست و ناکامی سران رژیم اشغالگر را در تحقق هر یک از اهداف تجاوزکارانه خودشان نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار