پویش سراسری دانش‌آموزی ایران فردا با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم از امروز آغاز شد.

پویش سراسری دانش‌آموزی ایران فردا با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) از امروز آغاز شد. پویش ایران فردا تلاش‌می‌کند اهدافی را برای ترسیم نقش و جایگاه آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در پیشرفت همه‌جانبه کشور و عبور از گردنه‌های دشوار آن دنبال کند. چرا که در ذیل چنین فعالیت‌هایی مسئولان از ظرفیت ارزشمند جامعه دانش‌آموزی در پیشبرد اهداف کلان کشور بهره‌مند خواهند شد.

مقام معظم رهبری نقش و جایگاه آموزش و پرورش در پیشرفت همه‌جانبه کشور و مدیریت اداره کشور را دارای اهمیت می‌داند چرا که در بیانات خود فرمودند: در عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت - ما به‌دنبال پیشرفت همه‌جانبه کشور هستیم و در این مسیر گردنه‌های دشواری وجود دارد  بدون کمک آموزش و پرورش ممکن نیست.

به سبب فرمایشات مقام معظم رهبری مخاطب پویش سراسری دانش‌آموزی «ایران فردا» ۲۰ هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه هستند که در آن از طریق فعال‌سازی ظرفیت‌های دانش‌آموزی در ارائه ایده‌های نو با سه ویژگی عملیاتی، خلاقانه و مسئله‌محور به تحقق شعار سال و پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب پرداخته می‌شود.

دانش‌آموزان باید در این پویش با تهیه ویدئوی ۲ تا ۳ دقیقه‌ای، متن‌هایی در قالب Word و فایل‌های صوتی ۲ تا ۳ دقیقه‌ای، ایده و طرح‌های خود را درباره شعار سال توضیح دهند.  دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ارسال آثار خود باید به پیام‌رسان دانش‌آموزی شاد و صفحه اصلی این برنامه در بخش رویداد‌ها پنجره «پویش ایران فردا» مراجعه کنند، ارسال اثر را انتخاب کرده و با مشخص کردن نوع ارائه خود و ثبت کدملی، آثار خود را به دبیرخانه کشوری فعالیت‌های تابستانی ارسال کنند.

آثار براساس خلاقیت و نوآوری، قابلیت اجرایی، نداشتن سابقه پیشین و ناظر بودن بر مسائل مربوط به مهار تورم، رشد و تولید سنجش می‌شوند و آثار برتر از میان آثار ارسالی انتخاب خواهند شد. همچنین برای برگزیدگان این پویش جوایزی در نظر گرفته شده است. دانش‌آموزان تا تاریخ ۳۱ مرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

دانش‌آموزان برای اطلاع بیشتر از پویش سراسری دانش‌آموزی «ایران فردا» می‌توانند به کانال شاد این پویش به آدرس POYSHHAY_FARHANGI_HONARI@ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار