رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیست و هشت هزار مترمربعی سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد در دوره شورای ششم افزایش یافت.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم ۱۵ مکان ورزشی و جمعأ به متراژ ۱۷۰۰۰ متر مربع بوده است.

 به گفته وی: با برنامه ریزی شورای ششم و همت نیرو‌های خدوم شهرداری و با پیگیری‌های انجام شده، مکان یابی مناسب و اختصاص بودجه و تأمین اعتبار لازم برای ساخت و احداث آنها، در طول سه سال گذشته تاکنون تعداد ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ بیست و هشت هزار متر مربع به سرانه اماکن ورزشی شهرداری یزد اضافه شده است.

نیکونژاد افزود: شهرداری یزد در طول سه سال گذشته تنها تعداد ۱۲ زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد احداث کرده است که تعداد زیادی از آنها به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در روز‌های پیش رو و تا پایان دوره فعالیت شورای ششم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: به غیر از موارد فوق شهرداری یزد تاکنون تعداد ۸ خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات تجهیز و راه اندازی نموده است که قابل استفاده برای آقایان و بانوان ورزش دوست و شهروندان گرامی که برای سلامتی جسم و روح خود ورزش میکنند، آماده نموده است و هم اکنون قابل بهره برداری برای عموم مردم می‌باشد.

وی مطرح کرد: این اماکن با احتساب مکان‌های ورزشی و زمین‌های بزرگ ساحلی که در محلات مختلف و همچنین بوستان‌های بزرگ شهر تدارک دیده و با در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی که در فرهنگسرای بهمن شهرداری ایجاد شده است جمعأ ۳۰ مکان ورزشی را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار