رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز از تداوم نهضت آسفالت با اولویت مناطق کم‌برخوردار خبر داد و گفت: طی چهارماه نخست سال جاری میزان ۲۷۰۳ تُن عملیات تراش و ترمیم در ۲۱ هزار و ۶۳۰ مترمربع از معابر شهری انجام پذیرفته است.

علی‌حسین عباسی با اشاره به تأمین آسفالت موردنیاز برای اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز بیان کرد: بزرگراه امام خمینی (ره)، بزرگراه سرلشکر شهید استوار، سایت شهید خرم‌شکوه، بولوار صادقیه، بولوار جمهوری گویم و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز از آسفالت تولیدی سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری بهره‌مند می‌شوند.

او با ارائه آماری از عملکرد نهضت آسفالت شهرداری شیراز افزود: طی چهارماه نخست سال جاری میزان ۲۷۰۳ تُن عملیات تراش و ترمیم در ۲۱ هزار و ۶۳۰ مترمربع از معابر شهری انجام پذیرفته است.

عباسی میزان تولید آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز را در سال جاری نزدیک به ۵۰ هزار تُن اعلام و اظهار کرد: مقدار ۹۴۱۵ تُن از آسفالت تولیدی به روکش معابر و ۳۷ هزار و ۸۲۲ تُن به مناطق یازده‌گانه اختصاص یافته است.

او با تقدیر از عملکرد کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: فصل تابستان بهترین موقعیت برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی است و کارکنان این سازمان با تلاش خستگی‌ناپذیر در گرمای این فصل به تداوم تولید آسفالت و اجرای پروژه‌های عمرانی همت می‌گمارند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز با قدردانی از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز به صورت سه نوبت و تمام وقت در حال پیشرفت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.