تیم خیبر خرم آباد پس از کسب ۷۷ امتیاز و قهرمانی فصل گذشته لیگ یک فوتبال ایران، به سختی در تلاش و تمرین است تا در رقابت‌های پیش روی لیگ برتر شگفتی ساز شود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۵ مرداد امسال آغاز می‌شود و خیبر خرم‌آباد ۲۶‌ماه جاری مهمان هوادار تهران خواهد بود همچنین در هفته دوم و سوم در حساس‌ترین دیدار‌ها میزبان سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان می‌باشد.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال با حضور خیبر برای لرتباران از جذابیت بالایی برخوردار است و این تیم سبز و سفید پوش در هفته نهم میزبان استقلال و هفته چهاردهم مهمان پرسپولیس است.

پس از تمدید قرارداد رضا مهاجری به عنوان سرمربی، کوین بولی، محمدطا‌ها طباطبایی، آنتونی آکومو، مهران احمدی، حمید ملکی، مهدی عبدی، عارف رستمی، تونی فریتاس باتیستا، محسن طرهانی و علیرضا نقی‌زاده با عقد قرارداد‌های جداگانه به تیم خیبر ملحق شده‌اند و مارکو اورلیو، مربی سابق العین امارات و فصل گذشته استقلال خوزستان به کادر فنی این تیم اضافه شد.

البته تاکنون میثم آقایی، امیرحسین عسگری، سجاد دانایی، مهرداد حیدری، امیرحسین کریمی و سامان محرابی‌زاده نیز از خیبر جدا شده اند و برای لیگ برتر پیش رو در این تیم نخواهند بود.

بنابر اعلام باشگاه، اردوی تدارکاتی و پیش فصل خیبر به مدت یک هفته در تهران برپا خواهد شد و باتوجه به اضافه شدن بازیکنان جدید انتظار می‌رود این تیم شاکله اصلی خود را به دست آورد تا با روحیه دوچندان پای به مسابقات لیگ برتر بگذارد.

به گفته مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنیم، فلسفه فوتبال به همین شکل است، ما می‌رویم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم، در این فصل بحث بقا خیلی مهم است، اما به دنبال رتبه تک رقمی خواهیم بود، چون همیشه به دنبال ماجراجویی هستیم.

از طرفی با توجه به مصوبات ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در خصوص رفع نواقص و ایراد ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر، بدیهی است قطعیت یافتن میزبانی در برنامه مسابقات منوط به رفع نواقص و ایراد‌ها می‌باشد در غیر اینصورت مسابقات در ورزشگاه دیگری که دارای شرایط استاندارد‌های لازم است برگزار خواهد شد.

به گفته عبدی، ورزشگاه لر آرنا اواسط پاییز امسال آماده میزبانی خواهد شد، اما تکمیل آن ۱۸ ماه زمان نیاز دارد که در این مدت، ورزشگاه تختی خرم‌آباد با برطرف کردن نواقص، آماده میزبانی از مهمانان لیگ برتری خواهد بود.

وی اضافه کرد: همکاری سه جانبه‌ای بین باشگاه خیبر خرم‌آباد، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان انجام و تقریبا ۸۰ درصد مشکل ورزشگاه تختی خرم‌آباد برطرف شده و مشکل نور باقی مانده است که در تلاش هستیم در زمان کوتاه پیش رو رفع شود همچنین بیش از ۴۰ ایراد گرفته شده بود که همه برطرف شد تا در اولین بازی، میزبانی سپاهان اصفهان در خرم آباد صورت گیرد.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد همچنین از تشکیل تیم فوتبال بانوان در این باشگاه خبر داد و گفت: تیم بانوان این باشگاه به زودی و بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می‌شود.

عبدی افزود: تمام تلاش این باشگاه مهیا کردن شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه و این مهم نیازمند اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی است تا بتوانیم این ظرفیت را برای حضور بانوان ایجاد کنیم.

وی همچنین در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا شروع لیگ برتر اعضای هیات مدیره جدید نماینده لرستان را مشخص کرد که بر این اساس احسان ناصر (عضو هیات مدیره) حسین خبیری (عضو هیات مدیره) محمد جماعت (عضو هیات مدیره و مسئول نقل و انتقالات باشگاه) حکم گرفتند.

همچنین مقرر شد تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، احسان ناصر با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی و محمد جماعت به‌عنوان سخنگوی هیات مدیره به انجام امور محوله بپردازند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.