رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد سوء‌قصد به جان او، در مصاحبه «اف‌بی‌آی» حضور خواهد یافت.

یک مقام رسمی روز دوشنبه گفت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد سوء قصد به جان او در ۱۳ ژوئیه، در مصاحبه اف بی آی که «مخصوص قربانی ترور» است، حضور خواهد یافت.

به گزارش بامداد سه شنبه ای بی سی نیوز, کوین روژک، مسئول دفتر اف بی آی در پیتسبورگ در یک نشست خبری گفت که مصاحبه با قربانیان بخشی از تحقیقات جنایی است که به گفته او داوطلبانه است.

روژک توضیح داد که مصاحبه با ترامپ مانند مصاحبه با هر قربانی دیگر است و افزود که اف بی آی می‌خواهد دیدگاه و مشاهدات ترامپ را بدست آورد.

وی افزود: این یک مصاحبه استاندارد با قربانیان است، مانند آنچه که برای هر قربانی جرم دیگری انجام می‌دهیم. 

هفته گذشته، اظهارات کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در مورد مجروح شدن رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنجال برانگیز شد. وی در جریان اظهارات خود در جلسه کمیته قضایی مجلس نمایندگان گفت: هنوز مشخص نیست که گلوله به گوش ترامپ اصابت کرده یا جسمی که گوش او را مجروح کرده‌ی یک ترکش بوده است.

اف بی‌ای روز جمعه اعلام کرد که ترامپ در جریان سوءقصد مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

یک مرد مسلح ۲۰ ساله در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ به سمت ترامپ در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت «پنسیلوانیا» آمریکا شلیک کرد. در این حادثه، ترامپ زخمی شد و فرد ضارب و یکی از شرکت‌کنندگان در تجمع کشته شدند. همچنین دو نفر دیگر از حاضران در این گردهمایی زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار