پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از ۱۶ مرداد در اصفهان آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ۱۶ مرداد پیش فروش بلیت اتوبوس مسیر‌های اصفهان به سمت مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی به منظور جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) آغاز می‌شود. 


فرزاد دادخواه با بیان اینکه فروش بلیت اتوبوس زائران از دو طریق حضوری و اینترنتی امکان پذیر است، افزود: زمان جابه جایی مسافران در زمان برگشت از مراسم اربعین از ۴ تا ۱۰ شهرویور پیش بینی شده است.


او گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد زائران اربعین در مقایسه با سال گذشته باشیم.


فرزاد دادخواه با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ هزار زائر از اصفهان پارسال در مراسم اربعین با بیش از ۱۰ هزار ناوگان سفر جابه جا شدند افزود: انتظار می‌رود امسال نیز همانند سال‌های گذشته با مساعدت شهرداری استان و صنایع حمل و نقل زائران اربعین باشیم.


او بر لزوم مدیریت زمان بازگشت از مراسم اربعین حسینی با توجه به پیش‌بینی ازدحام در مرز‌ها تاکید کرد وگفت: با توجه به تجمع زائران در پایانه کاوه اصفهان در نظر گرفتن محل اسکان موقت می‌تواند در بهبود خدمات‌رسانی به آنها تاثیرگذار باشد.


مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه ورود و خروج زائران از مرز یکسان، عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی را ارتقا خواهد داد، افزود: تلاش کرده ایم امسال حمل و نقل زائران اربعین بهبود یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.