سازمان ملی سنجش در اطلاعیه‌ای زمان و محل برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون گروه آزمایشی هنر را اعلام کرد.

پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۳ درخصوص آزمون عملی رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، زمان و محل برگزاری و وسایل مورد نیاز آزمون عملی مجموعه‌های فوق از تاریخ شنبه ۱۳ مرداد تا ۲۳ مرداد اعلام می‌شود.

چاپ کارت برای متقاضیان رشته‌های فوق، ۴۸ ساعت قبل از روز برگزاری آزمون هر رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است. "همراه داشتن کارتِ آزمون" و "کارت ملّی یا شناسنامه" در جلسه آزمون عملی الزامی است.

ضوابط و نکات کلی برای همه متقاضیان

۱. همه متقاضیان باید در زمان مقرر در آزمون تشریحی یا عملی رشته یا رشته‌های تحصیلی مورد علاقه خود شرکت نمایند. آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار یا برگزاری آن به صورت انفرادی برای هیچ متقاضی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

۲. هیچ یک از متقاضیان اجازه آوردن وسایل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری یا عکسبرداری و ... (به جز موارد خواسته شده در این اطلاعیه) را ندارند.

۳. استفاده از هر گونه کتاب طراحی، کاغذ (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به متقاضیان داده خواهد شد)، وسائل رسامی، شابلون، خط کش تصاویر متفرقه در جلسه آزمون ممنوع است.

۴. حین انجام پروژه، قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب شده و مانع از امتیازدهی می‌شود.

۵. از الصاق هر گونه کاغذ، کاغذ پوستی و ... به کار عملی خودداری کنید.

۶. استفاده از وسایلی نظیر ماژیک، لاک‌های الکلی و تینری، روان نویس، راپید، رنگ‌های پودری و مایع، خودنویس، گراف، آبرنگ، رنگ گواش، مرکب و سایر وسایل مشابه خودداری شود.

۷. هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع است.

۸. همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم برداری و یا عکس‌برداری، نوت‌بوک، تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل هوشمند حتی به صورت خاموش و میز نور سیار در جلسه آزمون تخلف محسوب شده و با متخلفین طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد. ضمناً از آوردن وسایل اضافی از جمله ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... در جلسه آزمون خودداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار