فرمانده انتظامی شهرستان تفت، از دستگیری سارق احشام به ارزش یک میلیارد ریال در روستای مبارکه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رضا صادقیان  فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان تفت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان، قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند سارق احشام را شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در شهر یزد دستگیر کنند.

صادقیان گفت: برابر نظریه کارشناسان پلیس آگاهی ارزش احشام مسروقه یک میلیارد ریال برآورد شده است که اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارق تا کنون به ۶ فقره سرقت احشام به تعداد ۱۰ راس اعتراف کرد و نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و طی تشکیل پرونده و حکم صادره و قرار وثیقه مناسب روانه زندان یزد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت درپایان با بیان اینکه این اقدام ماموران پلیس آگاهی شهرستان باعث رضایت مسئولان و مردم شد، از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار