رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر، از آغاز تردد‌ها در ورودی به پایتخت خبر داد.

 سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد‌ها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران – کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز تردد‌ها در این مقاطع هستیم.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه پلیس بار‌ها در خصوص عدم توقف خودرو‌ها به صورت دوبله تذکرات لازم را داده است از رانندگان خواست از انجام توقفات به صورت دوبله جدا خودداری کنند، زیرا این تخلف باعث ایجاد ترافیک و توقف دیگر خودرو‌ها در معابر خواهدشد چرا که تخلفات ساکن نظم و ایمنی عبور و مرور را بر هم خواهد زد و نقض حقوق دیگر شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار