روابط‌عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق با پرچم کشور توگو در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

روابط‌عمومی منطقه سوم دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۹ خدمه در آب‌های شمالی خلیج فارس با حکم مقام قضایی توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند به فضل الهی با اشراف و رصد دقیق اطلاعاتی رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبحگاه جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳ یک فروند نفتکش با نام تجاری «pearl g» با پرچم کشور آفریقایی توگو و مالکیت شخصی عراقی ساکن دبی امارات در شمال خلیج‌فارس حوالی میدان نفتی آرش در حال بارگیری سوخت قاچاق از لنج‌های ایرانی، با حکم مقام قضایی توقیف گردید.

برآورد‌های اولیه حکایت از حداقل ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق همراه این نفتکش دارد.

این نفتکش همراه با ۹ خدمه آن که دارای ملیت هندی هستند به لنگرگاه امام خمینی (ره) منتقل شد و تحت نظارت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
یادبگیرید .وقتی نفتتو قاچاق چیا میبرن و مشتریشو دارن خودتون قانونی بازار راه بندازین قرارداد ببندین و این واسطه ها هام براتون کار کنن.ایران کشور طلاییه بهترین جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۴:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
این قاچاقچیان سازمان یافته آمد با قاچاقچیان خورد نمی توان این همه سوخت تهیه کرد نیروهای اطلاعاتی منبع اصلی را پیدا بکنند تا جلو قاچاق گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
کاسبان تحریم باعث این افتضاحات میشن
اونهایی که دوست ندارن منطقه ارام و عادی بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
چه کار با کاسبان تحریم داره یه مشت خائن مثل شما مردم بیچاره میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
احسنت. کشور های خارجی باید از خرید نفت مردم ایران به صورت غیر قانونی و قاچاق به قیمت ارزان نا امید شوند و فکر خرید نفت کشور ما به این صورت در ذهن‌شان خطور نکند. اگر نفت می خواهید قانونی و با قیمت منصفانه خرید کنید.
آخرین اخبار