سخنگوی ستاد اربعین گیلان گفت: ۹۸ شعبه بانکی در استان آماده خدمات دهی ارزی به زائران اربعین حسینی هستند.

محمد احمدی ادیب، سخنگوی ستاد اربعین گیلان از آمادگی بانک‌های عامل برای توزیع ارز اربعین به زائران خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۹۸ درگاه بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت، صادرات، پارسیان و پست بانک در استان آماده ارائه ارز به زوار اربعین حسینی هستند.

او افزود: زائران اربعین برای دریافت ارز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به بانک‌های در نظر گرفته شده، به صورت غیرحضوری نیز از طریق پیام‌رسان بله (بانک ملی)، روبیکا (بانک سپه)، آی‌گپ (بانک پارسیان)، وب‌سایت بانک تجارت، پیام رسان بله (پست بانک) و سپینو (بانک صادرات) ارز‌های خود را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اعلام شعب‌های ارائه کننده ارز اربعین بانک ملی تصریح کرد: شعب بانک ملی در شهر رشت شعب مرکزی، گلسار نبش خ ۱۰۷، غدیر چهارراه گلسار و در شهر‌های لاهیجان لنگرود، رودسر، انزلی، تالش و آستارا در شعب مرکزی آماده ارائه ارز به زائران اربعین حسینی است.

احمدی ادیب با اشاره به اینکه بانک سپه از دیگر بانک توزیع کننده ارز اربعین است، گفت: بانک سپه در شهر رشت در شعب (مرکزی، مطهری، فرهنگ) و در شعب مرکزی شهر‌های لاهیجان و بندر انزلی ارز توزیع می‌کند.

به گفته او، بانک پارسیان نیز در تمامی شعب شهر رشت با عاملیت شعبه مطهری ارز اربعین برای زائران را توزیع می‌کند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه ۱۹ شعب شهری و ۴۹ شعب روستایی پست بانک هم برای ارائه ارز اربعین در استان فعالیت می‌کنند، افزود: بانک تجارت هم در شهر رشت شعب مرکزی خیابان شریعتی و دایره ارز ستاد طبقه دوم، گلسار رشت و در شعب انزلی به زائران خدمات ارزی ارائه می‌کنند.

احمدی ادیب تصریح کرد: بانک صادرات در شهر رشت و در شعب (مرکزی، گلسار) و در شهر‌های لاهیجان در شعبه (مرکزی) انزلی شعب (مرکزی، بنادر و دریانوردی، ونوس منطقه آزاد انزلی و لیجارکی) آماده توزیع ارز اربعین هستند.

او با بیان اینکه بانک ملت نیز آماده توزیع ارز به زوار اربعین در گیلان است، گفت: این بانک عامل در شهر رشت و شعب (مرکزی، توحید) و در شعب مرکزی شهرستان‌های لاهیجان، لنگرود، انزلی، تالش، آستارا و فومن به مردم ارز اربعین ارائه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.