مدیرکل پست استان فارس در جمع معاون و روسای ادارات پست استان فارس، بر لزوم انجام پروژه‌های جی نف و راه اندازی هاب پستی شیراز به عنوان دو پروژه ملی تاکید کرد.

در جلسه‌ای که با حضور معاون، روسای نواحی، دفاتر پستی، ادارات و مسئولین این اداره کل برگزار شد، روح اله عباسی مدیرکل پست استان فارس ضمن قدردانی از تلاش کارکنان، به چالش‌های موجود در پست فارس اشاره کرد.

عباسی با بیان اینکه در چند سال اخیر همکاری تعدادی از کارکنان پست فارس بنا به دلایلی از جمله عدم تمدید قرارداد، بازنشستگی، انتقال به سایر دستگاه‌ها و موارد دیگر به اتمام رسیده بود، کمبود نیروی انسانی را از مهمترین مشکلات پیش روی این اداره کل بر شمرد.

 در ادامه ضمن اشاره به، بکارگیری نیروی انسانی در بخش‌های مختلف بصورت شرکتی و دانه شمار، در خصوص تمهیدات و برنامه‌های پیش رو در راستای چابک سازی شبکه پستی استان فارس توضیحاتی ارائه داد.

این مقام مسئول، در ادامه جلسه با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ترافیک مرسولات پستی این استان در سه ماه اول سال در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، به بهسازی ساختمان اصلی ناحیه ۷۱۳ پستی شیراز در میدان شهدا، ابتدای خیابان هجرت، روبروی ضلع غربی ارگ کریم خان زند اشاره کرد و از برنامه ریزی‌های در حال انجام جهت در اختیار قراردادن بخشی از فضای ساختمان ناحیه پستی مذکور به استارتاپ ها، مراکز نوآوری و شتابدهی و مارکت پلیس‌ها (Marketplace) در راستای حمایت از کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک طبق قوانین پستی خبر داد. 

او در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با همدلی، تلاش بیشتر کارکنان، برنامه محوری و با مشتری مداری، روز به روز شاهد اعتلا و ارتقاء پست استان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

این جلسه با بیانات حجت الاسلام ابوطالب زارع امام جماعت پست استان با حول محور اخلاص در کار، اشاره به وصیت شهدای اسلام و انقلاب و بهره گیری از سیره امامان و معصومین در جهت کسب روزی حلال و تعهد در کار و زندگی به اتمام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.