بسکتبالیست‌های صربستان و آمریکا در اولین گام خودشان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به یکدیگر برخورد کردند که در نهایت ستاره‌های آمریکا پیروز شدند.

تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و صربستان تیم‌های رنکینگ یک و چهار جهان، در اولین گامشان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف هم رفتند که آمریکا موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۸۴ پیروز شود.

در این دیدار که جدال مدعیان قهرمانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود، صربستان (نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۳) با وجود درخشش فوق ستاره خود «نیکولا یوکیچ»، نتوانست مقابل فوق ستاره‌های آمریکا (قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو) کاری از پیش ببرد و با ۲۶ امتیاز اختلاف تن به شکست داد.

آمریکا در هر چهار کوارتر امتیازات بیشتری نسبت به حریف گرفت. کوارتر‌های اول تا چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۰، ۳۳-۲۹، ۲۶-۱۶ و ۲۳-۱۹ به سود تیم ملی آمریکا رقم خوردند. با این برد، آمریکا شروع پر قدرتی را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نمایش گذاشت.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار کوین دورانت بود که ۲۳ امتیاز را برای آمریکا به دست آورد، اما بهترین بازیکن زمین کسی نبود جز لبرون جیمز. اسطوره تیم ملی آمریکا در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس گل و یک توپ ربایی را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۲۸، بهترین بازیکن زمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار