یک جدال اسطوره‌ای و تمام‌عیار بین دو تن از بهترین تنیس‌بازان تاریخ در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان رخ خواهد داد.

رافائل نادال در مرحله اول مسابقات تنیس المپیک پاریس از سد مارتون فوچوویچ عبور کرد و راهی دور دوم شد.

اسطوره ۳۸ ساله اسپانیایی که طی چند روز اخیر از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد و با یک تصمیم لحظه‌آخری در مسابقات انفرادی حاضر شد، در مصاف با حریف مجارش ۲ بر یک (۶-۱، ۵-۷ و ۶-۴) به پیروزی رسید تا در مرحله دوم با رقیب دیرینه خود نواک جوکوویچ رودررو شود.

این شصتمین جدال نادال و جوکوویچ است و به احتمال زیاد آخرین پرده از رقابت طولانی و افسانه‌ای این دو غول بزرگ تنیس جهان خواهد بود. جوکوویچ در تقابل‌ها ۳۰ بر ۲۹ پیش است و نادال با پیروزی کار را به تساوی خواهد کشید.

نادال و جوکوویچ قبلاً یک بار در المپیک با هم بازی کرده‌اند که به مرحله نیمه‌نهایی المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد، جایی که نادال در یک بازی نفس‌گیر توانست جوکوویچ را شکست داده و در نهایت به مدال طلای المپیک دست یابد.

این مسابقه نه‌ تنها برای طرفداران تنیس، بلکه برای تمام علاقه‌مندان به ورزش اهمیت ویژه‌ای دارد. تقابل دو اسطوره‌ای که سال‌ها بر دنیای تنیس حکم‌رانی کرده‌اند، قطعاً یکی از جذاب‌ترین رویداد‌های این دوره از مسابقات المپیک خواهد بود.

روز دوشنبه، تمامی نگاه‌ها به ورزشگاه فیلیپ شاتریه در پاریس دوخته خواهد شد تا آخرین تقابل دو اسطوره تنیس جهان را تماشا کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار