مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آغاز توزیع ارز اربعین در ۱۲۰ شعبه شهری و باجه روستایی پست بانک استان خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از آغاز زمان تخصیصی ارز اربعین و تخصیص ۲۰۰ هزار دینار به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از طریق شعب و باجه‌های پست بانک روستایی استان مازندران از روز شنبه ششم مرداد ماه خبر داد.

او در رابطه با ارائه خدمات مالی و بانکی به زائران عتبات مقدسه بخصوص در مناطق روستایی استان مازندران، افزود: همزمان با شروع ثبت نام زائران اربعین حسینی، پست بانک استان برای دومین سال متوالی آمادگی ارائه ارز در ۱۲۰ شعبه و باجه‌های بانکی متصدی فروش ارز را دارد.

اعزی در ادامه کنترل و تامین نقدینگی ارز اربعین را از جمله اقدامات شاخص مجموعه پست بانک استان مازندران دانست و گفت: این خدمت در ۱۵ شعبه و ۱۰۵ باجه بانکی روستایی پست بانک در استان مازندران از روز شنبه ششم مرداد سال ۱۴۰۳ آغاز شد و به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار پرداخت می‌شود.

زائران می‌توانند با مراجعه به شعب و باجه‌های روستایی مختلف در سطح شهرستان‌های مختلف مازندران نسبت به دریافت ارز اربعین اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.