منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه ۵ روستا در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

به گزارش بامداد یکشنبه شبکه المیادین جنگنده‌های رژیم اشغالگر اطراف روستای «العباسیه» در شهر «صور» لبنان را با ۲ موشک هدف قرار دادند.در این سری حملات همچنین روستا‌های «کفر کلا»، اطراف روستای «البرج الشمالی» و روستای «طیرحرفا» نیز بمباران شده است.

همچنین خبر می‌رسد که روستای الخیام در جنوب لبنان نیز دو نوبت بمباران شده است.منابع محلی از وقوع آتش‌سوزی در این شهرک در پی حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که رژیم صهیونیستی مدعی شد که منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفته است.در این حمله تاکنون ۱۲ صهیونیست کشته و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای انجام چنین حمله‌ای را «قاطعانه» تکذیب کرد.حزب الله افزود که این گروه ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی به مجدل شمس را تکذیب و تأکید می‌کند که مقاومت اسلامی لبنان هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری آکسیوس آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد که حزب الله اعلام کرده که علت حادثه منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، موشک ضد هوایی اسرائیل بوده است.

براساس این گزارش، حزب الله این گزارش را به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده است که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضد هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کردند حزب الله لبنان با انجام یک حمله موشکی منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داده است. پیش از این نیز یکی از مسؤولان حزب الله در گفتگو با رویترز هرگونه حمله مقاومت اسلامی لبنان به منطقه مجدل الشمس را تکذیب کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر صهیونیستها آخ آخ آخ آرزوی نبرد با شما کودک کشان را داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
۱۴نفر صهیونیست اونم ب دست گنبد دروغین خودشان ب درک واصل شدند خب دربرابر ۴۰ هزار کشته غزه ای ک عددی نیست.خدایا روزی برسد ک این قوم کثیف اسراییل از روی زمین جمع شوند. وحشیهای تاریخ و ننگهای بشریت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل تا 24 ساعت فرصت دارد ( قبل از اینکه گند خودزنی صهیون در جولان اشغالی بزنه بالا) تلفات شدیدی از کودکان و زنان و غیر نظامیان در لبنان بگیرد تا مردم لبنان را علیه نیروهای مقاومت به شورش وادارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
گویا خوابهای بدی برای منطقه دیدن ( آمریکا و انگلیس و اسرائیل مثلث شوم شیطانی)
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
ننگ ابــدی بر همه جنگ طلبان تاریخ بشریت از جمله یانکیها وصهیونیستها و انگلها و ساکسونهای خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
تو جنگ حلوا پخش نمیکنند یه روز میزنی یروز میخوری یروز گول میزننت یروز گول میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
یک روز تاوان اعتقادات را می دهی! ( عدم کشتار بی گناهان کشته شدن در راه آزادی سرزمینی رعایت اصول اخلاقی در برابر اسیران و....) یک روز هم در حالیکه دستانت تا مرفق در خون بی گناهان آلوده است ایستاده برایت دست می زنند! دنیا تنها جایی نیست که قرار حسابها کامل بررسی شـود و از دستی که زدی! از همان دست بخوری!
آخرین اخبار