رضایی گفت: یکی از بزرگ ترین سرکردگان باند‌های فعال قاچاق مواد مخدر کشور و عامل اصلی شهادت ۲ نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن ۴ افسر پلیس دستگیر شد.

امید رضایی با اشاره به دستگیری یکی از بزرگ ترین سرکردگان باند‌های فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت ۲نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن ۴ افسر پلیس گفت:شامگاه امشب در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و دریکی از محور‌های مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: فرد دستگیر شده (الف. ب) در سال ۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج اقدام به شهادت ۲ نفر از کارکنان کادر انتظامی کهنوج و مجروح کردن ۴ نفر از ماموران فراجا کرده بود.

وی تصریح کرد: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله: قتل بیش از ۳ نفر از شهروندان بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار