مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان برای نخستین بار میزبان جشنواره ادبی من یک وجب از این خاکم شد که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره ادبی من یک وجب از این خاکم با هدف تحکیم وحدت ملی، تبیین اتحاد، دوستی و وحدت اقوام، آشنا ساختن کودکان و نوجوانان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۲ بخش شعر و داستان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در هر بخش از ۱۰ نفر تجلیل می‌شود که در مجموع ۲۰ نفر برگزیده مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محوریت دفاع مقدس، میهن دوستی، اتحاد و دوستی اقوام ایرانی به شماره تماس ۰۹۱۴۴۸۷۱۰۱۷ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی گفت: کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۷ سال تا ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آبسوران با بیان اینکه در هفته وحدت از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد، افزود: به برگزیدگان اول تا پنجم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

باتوجه به اینکه نقش آذربایجان غربی در دفاع مقدس بی نظیر بوده و دفاع مقدس این خطه از ایران اسلامی نه هشت سال بلکه فراتر از آن است؛ بنابراین بازخوانی و انتقال آن به نسل امروز رسالتی انکار ناپذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.