معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران از بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل فرونشست زمین در خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

داود محمدی بامداد شنبه در محل حادثه فرونشست زمین در خیابان ولیعصر حد فاصل توانیر و پل شهید همت گفت: صبح جمعه به محض اطلاع از ریزش زمین در خیابان ولیعصر حوالی ایستگاه اتوبوس بی آرتی شهید همت تیم‌های فنی و عمرانی شهرداری تهران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: از صبح جمعه تاکنون همه عوامل امدادی و خدماتی در این محدوده مشغول کار و ایمن سازی مسیر هستند و تلاش داریم حداقل تا ساعاتی دیگر یک لاین مسیر عبور و مرور خودرو‌ها و اتوبوس‌های بی ار تی را آماده سازی کنیم.

محمدی افزود: بدلیل وجود لوله‌های زیاد آب و گاز در محل، ایمن سازی را بصورت ریزش برداری اولیه و با دقت بالا انجام دادیم و پس از ساعاتی تلاش هم اکنون عملیات در بخش ریزش بتن در حال انجام است.

وی در خصوص آخرین تست‌های انجام شده لوله آب جایگزین نیز گفت: تمامی تست‌های لازم لوله‌های آب و گاز این محل انجام شده و اکنون در مرحله ایمن سازی و ریختن بتن هستیم.

معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران تاکید کرد: بتن ریزی تا ۱۰ سانتی‌متر مانده به آسفالت خیابان انجام و تا چند ساعت آینده یک لاین از مسیر برای رفت و آمد شهروندان ایمن سازی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همه عوامل امدادی، خدماتی شهرداری، آبفای شهری، عوامل شرکت گاز، آتش‌نشانی تهران و پلیس راهور و انتظامی پایتخت یادآور شد: صبح فردا همزمان با عبور ترافیک عملیات آسفالت‌ریزی مسیر و پس از آن جدول گذاری حاشیه خیابان در این محدوده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار