به درخواست شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر، کرایه سرویس مدارس در سه بخش خودرو‌های سواری، ون و مینی‌بوس به تصویب رسید.

منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان گفت: درخصوص تعیین نرخ سرویس مدارس، جلسات متعددی با نمایندگان شرکت‌ها و نمایندگان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان برگزار کردیم و معایب طرح پارسال بررسی و پیشنهادات لازم برای اصلاح موارد ارائه شد.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح نرخ سرویس مدارس به نظارت شهرداری و سازمان حمل نقل بار و مسافر برمی‌گردد، گفت: پیشنهادات جدید با توافق اعضای شورا به تصویب رسید و در صورتی‌که نظارت به صورت دقیق انجام شود، کار سرویس‌دهی بهتر از سال قبل خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه یکی از معیار‌های محاسبه، میزان مسافت مسیر بر حسب کیلومتر مصوب و مشخص است، افزود: از آن جایی که در سال‌های گذشته تصویب کرایه سرویس مدارس با واقعیت تفاوت داشت، سعی کردیم نرخ کرایه مدارس را واقعی کنیم.

وی تصریح کرد: به درخواست شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر، کرایه سرویس مدارس در سه بخش خودرو‌های سواری، ون و مینی‌بوس به تصویب رسیده است که برای خودرو‌های ون تا سه کیلومتر ۶۰۰ هزار تومان، سه تا شش کیلومتر ۷۰۰ هزار تومان، شش تا نه کیلومتر ۸۰۰ هزار تومان، نه تا ۱۲ کیلومتر ۹۵۰ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلومتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

ایرانمنش افزود: نرخ کرایه سرویس مدارس برای خودرو‌های مینی‌بوس تا سه کیلومتر ۴۵۰ هزار تومان، سه تا شش کیلومتر ۵۵۰ هزار تومان، شش تا نه کیلومتر ۶۵۰ هزار تومان، نه تا ۱۲ کیلومتر ۷۵۰ هزار تومان و ۱۲ تا ۱۵ کیلومتر یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار