ژیمناست کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: پرچمداری کاروان کشورمان اندازه کسب سهمیه المپیک برای من ارزش دارد و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران امروز درباره آخرین شرایطش پیش از شروع المپیک ۲۰۲۴، اظهار داشت: ۲ ماه به طور مداوم در قزوین و تهران در اردو بودم. خوشبختانه در این ۲ ماه شرایط اردویی مناسبی داشتم و به آمادگی فنی و جسمانی خوبی رسیده‌ام. با توجه به آمادگی که دارم به دنبال کسب یک نتیجه آبرومند در المپیک هستم.

او افزود: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست. فردا تلاشم را می‌کنم و هرچه در توان دارم می‌گذارم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. پرش‌های من پرش‌های روز دنیاست، اما باید مراقب فرودهایم باشم تا خطایی رخ ندهد.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در خصوص اینکه توقعات از او بیش از حد بالا رفته است، اضافه کرد: خوشبختانه رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی همه چیز را مدیریت کردند. رئیس فدراسیون بار‌ها تاکید کرد که نباید به مدال فکر کنم و تمرکزم را روی این بگذارم که بهترین خودم باشم.

الفتی ادامه داد: در اردو‌ها روانشناس حضور داشت و به لحاظ روحی خیلی به من کمک کرد و باعث شد فقط به تمریناتم فکر کنم البته مسائلی مثل شکایت ژیمناست استرالیایی روی تمرکزم تاثیر منفی گذاشت، اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

او درباره اینکه امشب در مراسم افتتاحیه پرچمدار کاروان کشورمان است، اضافه کرد: از این بابت خیلی خوشحالم. پرچمداری کاروان کشورمان اندازه کسب سهمیه المپیک برای من ارزش دارد و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

الفتی در پایان افزود: از مردم کشورم خواهش می‌کنم ما ورزشکاران را دعا کنند تا نماینده‌های شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. از رئیس فدراسیون ژیمناستیک، سرمربی تیم ملی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا بتوانم با کسب یک نتیجه خوب مادرم که همیشه پشتیبان و حامی من بوده است. را خوشحال کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار