امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه در فصل تابستان و اوج گرمی هوا قرار داریم، بر صرفه جویی در مصرف برق تأکید کرد.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام مولای متقیان گفت: اگر در نماز جمعه، جهاد با دشمن و مناسک حج با حاکم دینی مخالفت کردیم، هلاک می‌شویم. 

وی افزود: در روز پنجم‌ مرداد بود که اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) از سوی آیت الله طالقانی اقامه شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی تصریح کرد: جا دارد از ائمه جمعه گذشته، مسئولین حامی نماز جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه و نمازگزارانی که از ابتدا تا به امروز تلاش کردند و زینت بخش نماز جمعه بودند، تشکر کنیم و یاد گذشتگان را گرامی بداریم.


امام جمعه کوهبنان بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند؛ لذا سعی می‌کنیم نیاز‌های مردم از تربیون نماز جمعه بازگو شود.

وی ابراز داشت: نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل دروغ‌هایی را در کنکره آمریکا بیان کرد در حالی که دشمنان بعد از شهادت رئیس جمهور شهید امیدوار بودند، اما با موضع گیری رئیس جمهور منتخب در حمایت از جبهه مقاومت دشمنان ماست خود را به کیسه کردند و فهمیدند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی در باب فلسطین و جبهه مقاومت مشخص بوده و هست؛ در حالی که این جبهه بیش از ۳۹ هزار شهید داشت و حدود ۱۵ هزار نفر آنان کودکان بیگناه بودند که به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: جا دارد یاد و خاطره سردار دل‌ها را گرامی بداریم که با تمام وجود دشمنان را ادب کرد و امنیت را به منطقه ارزانی داشت.

وی افزود: در تابستان و گرمی هوا قرار داریم و جا دارد که در مصرف برق صرفه جویی کنیم و بدانیم خاموش کردن یک لامپ هم موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.