مشاور ارشد تیم ترامپ، اعتراف کرد که کارکنان ستاد ترامپ از سرعتی که با آن «از شر جو بایدن خلاص شدند» شگفت زده شدند.

تصمیم جو بایدن، رئیس کاخ سفید برای کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را غافلگیر کرد. آکسیوس به نقل از منابعی در حزب جمهوری خواه در این باره می‌نویسد.

تیم ترامپ معمولاً به اخبار مربوط به مبارزات انتخاباتی واکنش سریع نشان می‌دهد. با این حال، در مورد اظهارات بایدن مبنی بر کناره گیری از مشارکت، کارکنان رئیس جمهور سابق دو ساعت طول کشید تا نسبت به تصمیم رهبر آمریکا واکنش نشان دهند.

جیسون میلر، مشاور ارشد تیم ترامپ، خاطرنشان کرد که کارکنان از سرعتی که با آن «از شر جو بایدن خلاص شدند» شگفت زده شدند. میلر تصور می‌کرد که رئیس‌جمهور آمریکا یک هفته بعد رقابت را ترک می‌کند، زیرا او تلاش می‌کند با نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو دیدار کند.

در همان زمان، کارکنان ترامپ از اینکه کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، جایگزین بایدن در رقابت‌های انتخاباتی شد، تعجب نکردند.

پیش از این جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که دیگر نامزد انتخابات نخواهد شد و از هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها حمایت کرد. او خودش اظهار داشت که آرای کافی از اعضای حزب برای دریافت نامزدی به دست آورده است. خود رئیس جمهور آمریکا هنوز دلایل تصمیم خود را توضیح نداده است. شرایط جسمی و سلامت روان بایدن مهمترین دلیلی است که بایدن را مجبور به کناره گیری کرد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار