سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن کریم مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حدود ۱۵۰ داوطلب از دیروز در کرمان آغاز شد.

حجت‌الاسلام مجتبی شادمانی، مدیر مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: این مجتمع قرآنی بزرگترین فعالیت قرآنی در جنوب و جنوب‌شرق کشور و سومین دوره حفظ تخصصی یک ساله قرآن خود را با حدود ۱۲۰ نفر در بخش بانوان و ۳۰ نفر در بخش آقایان آغاز کرد.

وی افزود: ثبت‌نامی‌های اولیه سومین دوره ۲۵۰ نفر بودند که ۱۵۰ نفر از آنها پذیرش شدند و داوطلبان این دوره از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، تهران، اردبیل، اصفهان و یزد هستند.

حجت‌الاسلام مجتبی شادمانی، تصریح کرد: در دومین دوره ۴۰ نفر موفق به حفظ کل قرآن شدند وهر سال داوطلبان شرکت در دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن از ابتدای اردیبهشت تا پایان خرداد اینترنتی ثبت‌نام می‌کنند و طی دو مرحله مصاحبه تلفنی (سنجش روخوانی متقاضیان) و حضوری (سنجش سلامتی جسمی و روحی) می‌شوند و پس از آن مجوز ورود به دوره تابستانه که دوره استعدادیابی است را دریافت و با مشخص شدن توانمندی آنها در دوره ۴۵ روزه، و در دوره یک ساله شرکت می‌کنند.

سومین دوره تخصصی حفظ یک ساله کل قرآن کریم مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه بانوان و آقایان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از فعالان قرآنی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار و از حافظان پارسال این مجتمع تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار