فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود حافظی " با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهارداشت؛ یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.
وی در ادامه گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر اینکه شخصی سوار بر یکدستگاه خودروی تویوتای هایلوکس و نصب فلشر پلیسی بر روی خودرو، تحت عنوان مأمور پلیس راه در محدوده بلوار نبل الزهرا حوالی میدان گیل خودروی او را متوقف و به بهانه صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی، قصد اخاذی از او را داشته که با توجه به ظن وی و درخواست کارت شناسایی از محل گریخته است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و با تلاش‌های بی وقفه و اقدامات پلیسی مأموران پاسگاه انتظامی لاکان، متهم مورد نظر در یکی از روستا‌های اطراف رشت شناسایی شد، افزود: پس از تعقیب و مراقبت، خودروی متهم متوقف و وی دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.
سرهنگ حافظی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مامور قلابی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.